AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Materiały do lekcji klasa 5

Zaczynamy

Biblioteka z obrazkami

W ┼Ťwiecie komiks├│w

Fotografia mobilna

Modyfikowanie obrazu

Kiedy do mnie piszesz...

Szkoła w sieci

Praca zdalna

Co kraj to obyczaj - netykieta

Animowany duszek

Temat: Ruchome obrazki

  1. rysowanie duszka za pomoc─ů edytora graficznego Scratch,
  2. powielanie i modyfikowanie kostiumu duszka,
  3. uruchomienie animacj─Ö i skorygowanie czasu wy┼Ťwietlania kostiumów duszka.

RYSOWANIE LUDZIKA

Wchodzimy na stron─Ö: https://scratch.mit.edu/

Usuwamy duszka:

Tworzenie nowego duszka:

Wybieramy tryb wektorowy:

ANIMOWANIE LUDZIKA

SKRYPT – POKAZ ANIMACJI

Graj melodi─Ö

Zr├│bmy to razem

Multimedialny komiks. Programujemy w Scratchu

Wiruj─ůce wiatraki

WYKREŚLANIE ŚWIATA

Gra. Zbieranie jabłek

Wy┼Ťcigi starych samochod├│w

Liczenie jabłek - cd. gry

Poznaj Europ─Ö

Wykre┼Ťlanie ┼Ťwiata

─ćwiczenia w arkuszu kalkulacyjnym

D┼║wi─Öki w plikach i w Internecie

 
  ©2007