AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Materiały do lekcji klasa 5

Zaczynamy

Biblioteka z obrazkami

W ┼Ťwiecie komiks├│w

Fotografia mobilna

Modyfikowanie obrazu

Kiedy do mnie piszesz...

Szkoła w sieci

Praca zdalna

Co kraj to obyczaj - netykieta

Animowany duszek

Graj melodi─Ö

Zr├│bmy to razem

Multimedialny komiks. Programujemy w Scratchu

Wiruj─ůce wiatraki

WYKREŚLANIE ŚWIATA

Gra. Zbieranie jabłek

Wy┼Ťcigi starych samochod├│w

Temat: Wy┼Ťcigi starych samochodów

  • wy┼Ťcigi samochodów w ┼Ťrodowisku Scratch,
  • wykorzystanie losowo┼Ťci w okre┼Ťlaniu pr─Ödko┼Ťci samochodu.

 Przygotujemy scen─Ö wy┼Ťcigu w edytorze grafiki (najlepiej w trybie wektorowym).

Zaznaczamy scen─Ö, przechodzimy na kart─Ö T┼éa, wybieramy tryb wektorowy do narysowania t┼éa sceny

Usuwamy duszka kota i przygotuj duszka samochód.

BUDOWANIE SKRYPTU

dla duszka (auta) i sceny.

Liczenie jabłek - cd. gry

Poznaj Europ─Ö

Wykre┼Ťlanie ┼Ťwiata

─ćwiczenia w arkuszu kalkulacyjnym

D┼║wi─Öki w plikach i w Internecie

 
  ©2007