AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Materiały do lekcji klasa 5

Zaczynamy

Biblioteka z obrazkami

W ┼Ťwiecie komiks├│w

Fotografia mobilna

Modyfikowanie obrazu

Kiedy do mnie piszesz...

Szkoła w sieci

Praca zdalna

Co kraj to obyczaj - netykieta

Animowany duszek

Graj melodi─Ö

Zr├│bmy to razem

Multimedialny komiks. Programujemy w Scratchu

Wiruj─ůce wiatraki

WYKREŚLANIE ŚWIATA

Gra. Zbieranie jabłek

Wy┼Ťcigi starych samochod├│w

Liczenie jabłek - cd. gry

Temat: Liczenie jabłek

  • analizowanie dzia┼éania projektu – udoskonalanie projektu,
  • uruchamianie pomiaru czasu w projekcie,
  • opisywanie projektu.

Poprawianie projektu:

  1. Po ponownym uruchomieniu gry zerujemy licznik.
  2. Zmieniamy wielko┼Ť─ç jab┼éek.
  3. Losowe miejsce dla Żuka gdy zbierze ostatnie jabłko

Doskonalenie projektu:

  1. Zbieranie jab┼éek powinno odbywa─ç si─Ö we w┼éa┼Ťciwej kolejno┼Ťci: od jab┼éka oznaczonego liczb─ů 1 do jab┼éka z najwi─Öksz─ů liczb─ů.
  2. Warto zadbać o to, żeby czas gry był mierzony.
  3. Na zakończenie gry powinny pojawić się gratulacje.

 

INSTRUKCJA

Usuwamy duszka i wybieramy Beelte – nazywamy ┼╝uczek

Nadajemy ruchy ┼╝uczkowi – przyk┼éad w prawo (dla wszystkich kierunków)

Dodajemy duszka JAB┼üKO i odpowiednio numerujemy:

Dodajemy odpowiedni skrypt, dzi─Öki któremu nasz ┼╗uk b─Ödzie zjada┼é jab┼éka w odpowiedniej kolejno┼Ťci.

Dla 1 jabłkaDla 3 jabłka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na koniec modyfikujemy skrypt zielonej flagi dla ┼╗UKA

OPISYWANIE I PUBLIKOWANIE PROJEKTU

Poznaj Europ─Ö

Wykre┼Ťlanie ┼Ťwiata

─ćwiczenia w arkuszu kalkulacyjnym

D┼║wi─Öki w plikach i w Internecie

 
  ©2007