AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twj e-mail:

Twoje haso:


W celu rejestracji, wpisz swj e-mail, Twoje haso zostanie wysane.

Zapomniae hasa?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNOŚCI. Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Brak zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację dla stosowanych tu plików.  Więcej o celu używania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Materiały do lekcji klasa 5

Zaczynamy

Biblioteka z obrazkami

W świecie komiksów

Fotografia mobilna

Modyfikowanie obrazu

Kiedy do mnie piszesz...

Szkoła w sieci

Praca zdalna

Co kraj to obyczaj - netykieta

Animowany duszek

Graj melodię

Zróbmy to razem

Multimedialny komiks. Programujemy w Scratchu

Wirujące wiatraki

WYKREŚLANIE ŚWIATA

Gra. Zbieranie jabłek

Wyścigi starych samochodów

Liczenie jabłek - cd. gry

Temat: Liczenie jabłek

  • analizowanie działania projektu – udoskonalanie projektu,
  • uruchamianie pomiaru czasu w projekcie,
  • opisywanie projektu.

Poprawianie projektu:

  1. Po ponownym uruchomieniu gry zerujemy licznik.
  2. Zmieniamy wielkość jabłek.
  3. Losowe miejsce dla Żuka gdy zbierze ostatnie jabłko

Doskonalenie projektu:

  1. Zbieranie jabłek powinno odbywać się we właściwej kolejności: od jabłka oznaczonego liczbą 1 do jabłka z największą liczbą.
  2. Warto zadbać o to, żeby czas gry był mierzony.
  3. Na zakończenie gry powinny pojawić się gratulacje.

 

INSTRUKCJA

Usuwamy duszka i wybieramy Beelte – nazywamy żuczek

Nadajemy ruchy żuczkowi – przykład w prawo (dla wszystkich kierunków)

Dodajemy duszka JABŁKO i odpowiednio numerujemy:

Dodajemy odpowiedni skrypt, dzięki któremu nasz Żuk będzie zjadał jabłka w odpowiedniej kolejności.

Dla 1 jabłkaDla 3 jabłka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na koniec modyfikujemy skrypt zielonej flagi dla ŻUKA

OPISYWANIE I PUBLIKOWANIE PROJEKTU

Poznaj Europę

Wykreślanie świata

Ćwiczenia w arkuszu kalkulacyjnym

Dźwięki w plikach i w Internecie

 
  ©2007