Liczenie jabłek - cd. gry
Temat: Liczenie jabłek
- analizowanie działania projektu – udoskonalanie projektu,
- uruchamianie pomiaru czasu w projekcie,
- opisywanie projektu.
Poprawianie projektu:
- Po ponownym uruchomieniu gry zerujemy licznik.
- Zmieniamy wielkość jabłek.
- Losowe miejsce dla Żuka gdy zbierze ostatnie jabłko
Doskonalenie projektu:
- Zbieranie jabłek powinno odbywać się we właściwej kolejności: od jabłka oznaczonego liczbą 1 do jabłka z największą liczbą.
- Warto zadbać o to, żeby czas gry był mierzony.
- Na zakończenie gry powinny pojawić się gratulacje.
INSTRUKCJA
Usuwamy duszka i wybieramy Beelte – nazywamy żuczek
Nadajemy ruchy żuczkowi – przykład w prawo (dla wszystkich kierunków)

Dodajemy duszka JABŁKO i odpowiednio numerujemy:

Dodajemy odpowiedni skrypt, dzięki któremu nasz Żuk będzie zjadał jabłka w odpowiedniej kolejności.

Dla 1 jabłka

Dla 3 jabłka
Na koniec modyfikujemy skrypt zielonej flagi dla ŻUKA

OPISYWANIE I PUBLIKOWANIE PROJEKTU