AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 5
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Jak prawidłowo pracować z komputerem

Bezpieczeństwo i netykieta

Wizyt├│wka

Co nowego w szkole?

Autoportret

Czy potrafisz szybko pisa─ç?

Hieroglify

Niech wszyscy wiedz─ů

Go┼Ťcie mile widziani

Znajd┼║ w sieci

J─Özyk polski w internecie

Sprytne rysowanie

Temat: Sprytne rysowanie

  • obs┼éuga internetowego programu graficznego AutoDraw,
  • tworzenie atrakcyjnych rysunków bez wzgl─Ödu na posiadane umiej─Ötno┼Ťci.

RYSOWANIE W ZASKAKUJ─äCO INTELIGENTNYM PROGRAMIE

Bezpłatna aplikacja internetowa AutoDraw działa z każdym telefonem, tabletem i komputerem.

  • Uruchom przegl─ůdark─Ö, wejd┼║ na stron─Ö www.autodraw.com i kliknij przycisk Start Drawing, aby wy┼Ťwietli─ç obszar roboczy oraz przybornik.

Przybornik zawiera narz─Ödzia do rysowania, kolorowania i pisania.

Kliknij narz─Ödzie AutoDraw i narysuj konia – tak jak potrafisz.

Obejrzyj obrazki, które pojawiaj─ů si─Ö w górnej cz─Ö┼Ťci ekranu, nad obszarem roboczym. To program stara si─Ö odgadn─ů─ç, co maj─ů przedstawia─ç twoje bazgro┼éy ­čÖé

KOLOROWANIE

Edytor AutoDraw pozwala ustawić nowy kolor obrysu i wypełnienia obrazka, a także wprowadzić inny kolor tła.

ZMIANA POŁOŻENIA I ROZMIARU, ODBICIE

Aby przenie┼Ť─ç obrazek, wystarczy zaznaczy─ç go za pomoc─ů narz─Ödzia Select i z wci┼Ťni─Ötym lewym przyciskiem myszy przesun─ů─ç w dowolnym kierunku. Je┼Ťli jednak chcesz powi─Ökszy─ç lub zmniejszy─ç obrazek, obróci─ç go albo przerzuci─ç w poziomie lub pionie, musisz wy┼Ťwietli─ç i odpowiednio przeci─ůgn─ů─ç punkty zaczepienia (znaczniki).

ZAPISYWANIE NA DYSKU

Gotowy obrazek mo┼╝esz pobra─ç na dysk.

  • Kliknij menu (trzy poziome kreski) w lewym górnym rogu okna.
  • Wybierz polecenie Download
  • W niektórych przegl─ůdarkach mo┼╝e wy┼Ťwietli─ç si─Ö pytanie, co chcesz zrobi─ç z tym plikiem. Zaznacz pozycj─Ö Zapisz plik i kliknij OK.
  • Pobrany plik zostanie domy┼Ťlnie zapisany w folderze Pobrane pod automatyczn─ů nazw─ů zawieraj─ůc─ů nazw─Ö programu i dat─Ö utworzenia pliku.

Ksi─ů┼╝ka z obrazkami

Poprawianie, tuszowanie

Matematyka z internetem

Prezentacja Las

Scratch - duszki, bloki, skrypty

Komputery sa w┼Ťr├│d nas

Kolorowe słupki - wykresy.

Jak powstał komputer?

A Ty ro┼Ťniesz - wykresy

Matematyka z komputerem

Zabawy w arkuszu

─ćwiczenia do lekcji klasa 4

 
  ©2007