AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 5
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twj e-mail:

Twoje haso:


W celu rejestracji, wpisz swj e-mail, Twoje haso zostanie wysane.

Zapomniae hasa?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNOŚCI. Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Brak zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację dla stosowanych tu plików.  Więcej o celu używania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Jak prawidłowo pracować z komputerem

Bezpieczeństwo i netykieta

Wizytówka

Co nowego w szkole?

Autoportret

Czy potrafisz szybko pisać?

Hieroglify

Niech wszyscy wiedzą

Goście mile widziani

Znajdź w sieci

Język polski w internecie

Sprytne rysowanie

Temat: Sprytne rysowanie

  • obsługa internetowego programu graficznego AutoDraw,
  • tworzenie atrakcyjnych rysunków bez względu na posiadane umiejętności.

RYSOWANIE W ZASKAKUJĄCO INTELIGENTNYM PROGRAMIE

Bezpłatna aplikacja internetowa AutoDraw działa z każdym telefonem, tabletem i komputerem.

  • Uruchom przeglądarkę, wejdź na stronę www.autodraw.com i kliknij przycisk Start Drawing, aby wyświetlić obszar roboczy oraz przybornik.

Przybornik zawiera narzędzia do rysowania, kolorowania i pisania.

Kliknij narzędzie AutoDraw i narysuj konia – tak jak potrafisz.

Obejrzyj obrazki, które pojawiają się w górnej części ekranu, nad obszarem roboczym. To program stara się odgadnąć, co mają przedstawiać twoje bazgroły 🙂

KOLOROWANIE

Edytor AutoDraw pozwala ustawić nowy kolor obrysu i wypełnienia obrazka, a także wprowadzić inny kolor tła.

ZMIANA POŁOŻENIA I ROZMIARU, ODBICIE

Aby przenieść obrazek, wystarczy zaznaczyć go za pomocą narzędzia Select i z wciśniętym lewym przyciskiem myszy przesunąć w dowolnym kierunku. Jeśli jednak chcesz powiększyć lub zmniejszyć obrazek, obrócić go albo przerzucić w poziomie lub pionie, musisz wyświetlić i odpowiednio przeciągnąć punkty zaczepienia (znaczniki).

ZAPISYWANIE NA DYSKU

Gotowy obrazek możesz pobrać na dysk.

  • Kliknij menu (trzy poziome kreski) w lewym górnym rogu okna.
  • Wybierz polecenie Download
  • W niektórych przeglądarkach może wyświetlić się pytanie, co chcesz zrobić z tym plikiem. Zaznacz pozycję Zapisz plik i kliknij OK.
  • Pobrany plik zostanie domyślnie zapisany w folderze Pobrane pod automatyczną nazwą zawierającą nazwę programu i datę utworzenia pliku.

Książka z obrazkami

Poprawianie, tuszowanie

Matematyka z internetem

Prezentacja Las

Scratch - duszki, bloki, skrypty

Komputery sa wśród nas

Kolorowe słupki - wykresy.

Jak powstał komputer?

A Ty rośniesz - wykresy

Matematyka z komputerem

Zabawy w arkuszu

Ćwiczenia do lekcji klasa 4

 
  ©2007