AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 5
klasa 6
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Jak prawidłowo pracować z komputerem

Bezpieczeństwo i netykieta

Wizyt├│wka

Co nowego w szkole?

Autoportret

Czy potrafisz szybko pisa─ç?

Hieroglify

Niech wszyscy wiedz─ů

Go┼Ťcie mile widziani

Znajd┼║ w sieci

J─Özyk polski w internecie

Sprytne rysowanie

Ksi─ů┼╝ka z obrazkami

Poprawianie, tuszowanie

Matematyka z internetem

Prezentacja Las

Scratch - duszki, bloki, skrypty

Komputery sa w┼Ťr├│d nas

Kolorowe słupki - wykresy.

Jak powstał komputer?

A Ty ro┼Ťniesz - wykresy

Matematyka z komputerem

Temat: Matematyka z komputerem

  • stosowanie prostych formu┼é wpisywanych samodzielnie i w postaci gotowych funkcji,
  • kopiowanie formu┼é

OBLICZENIA W ARKUSZU

Formu┼éa to wzór umieszczony w komórce arkusza, przeznaczony do wykonywania oblicze┼ä. Zawsze zaczyna si─Ö j─ů od znaku równo┼Ťci. Dalej mo┼╝e si─Ö znajdowa─ç:

  • wzór zapisany za pomoc─ů liczb i (lub) adresów komórek oraz operatorów matematycznych, np. +, –, * (mno┼╝enie), / (dzielenie);
  • nazwa funkcji (np. ┼Ürednia) oraz nawias z argumentami funkcji, tj. liczbami, adresami komórek lub zakresem komórek.

KWADRAT MAGICZNY

Magiczny, czyli jaki? Wyobra┼║ sobie tabel─Ö sk┼éadaj─ůc─ů si─Ö z równej liczby kolumn i wierszy, w której umieszczono kolejno liczby 1, 2, 3 i tak dalej, wype┼éniaj─ůc wszystkie komórki. Liczby zosta┼éy wpisane w taki sposób, ┼╝e w ka┼╝dym wierszu, w ka┼╝dej kolumnie i po ka┼╝dej przek─ůtnej suma liczb jest taka sama i wynosi 15. To w┼éa┼Ťnie kwadrat magiczny.

Zadanie:

Przepisz do excela i uzupełnij odpowiednimi formułami

Zabawy w arkuszu

─ćwiczenia do lekcji klasa 4

 
  ©2007