AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 5
klasa 7
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

Materiały do lekcji klasa 6

Bezpieczeństwo i higiena pracy

Logogryfy i krzy┼╝├│wki

Obrazy z ekranu

Multimedialna instrukcja

Piramida zdrowia - projekt

Porz─ůdki

Obrazki z figur

Wektorowe zaproszenie

Ukryte liczby

Poszukaj minimum

Znajd┼║ sz├│stk─Ö

Zgadnij liczb─Ö

Czy komputer zna tabliczk─Ö mno┼╝enia?

Cyberprzestepczo┼Ť─ç

Tabliczka mno┼╝nia - programujemy.

Czy komputer zgadnie liczb─Ö?

Policz, czy warto?

Kto, kiedy, gdzie?

Tik, Tak - obliczenia czasu w Excelu.

Zadania Excel

Orzeł czy reszka?

TEMAT: Orzeł czy reszka?

  • korzystanie z funkcji losuj─ůcych w arkuszu kalkulacyjnym,
  • przeprowadzenie symulacji prostego do┼Ťwiadczenia z u┼╝yciem funkcji losuj─ůcej,
  • trafne ocenianie wyniku prostego do┼Ťwiadczenia losowego,
  • wykonywanie wykresu wyników do┼Ťwiadczenia.

JAK LOSOWA─ć W ARKUSZU

Do losowania s┼éu┼╝y matematyczna funkcja LOS.ZAKR, która losuje liczby ca┼ékowite z podanego zakresu. Je┼╝eli umówimy si─Ö, ┼╝e 1 b─Ödzie oznacza─ç or┼éa, a 0 – reszk─Ö, do losowania wystarczy wpisa─ç jako liczby graniczne 0 oraz 1 i tylko takie wyniki b─Ödziemy wówczas otrzymywa─ç.

  1. Wype┼énij pierwsz─ů kolumn─Ö numerami rzutów.
  2. Kliknij komórk─Ö przeznaczon─ů na wynik pierwszego losowania i wywo┼éaj funkcj─Ö LOS.ZAKR (0,1) – mo┼╝esz skorzysta─ç z kreatora lub
  3. Po otrzymaniu pierwszego wyniku skopiuj go do wszystkich komórek obszaru przeznaczonego na wyniki losowa┼ä w tabeli. Losowanie gotowe!

Tak─ů symulacj─Ö mo┼╝esz przeprowadzi─ç wielokrotnie. Je┼╝eli naci┼Ťniesz klawisz F9, oznaczaj─ůcy przeliczanie wyników w arkuszu, program przeprowadzi losowanie jeszcze raz – wyniki w tabeli si─Ö zmieni─ů!

OBEJRZYJ WYNIKI

Wywo┼éaj funkcj─Ö LICZ.JE┼╗ELI. Jako jej zakres podaj ca┼éy obszar wyników losowania, w pole kryterium wpisz liczb─Ö 1 i oblicz wylosowan─ů liczb─Ö or┼éów (jedynek). W ten sam sposób wyznacz liczb─Ö reszek (zer).

Sporz─ůd┼║ wykres kolumnowy dla obliczonych wyników.

ZADANIE:

Rzucaj kostk─ů czworo┼Ťcienn─ů, której ┼Ťcianki s─ů ponumerowane od 1 do 4. Po ka┼╝dym rzucie odczytaj liczb─Ö ze ┼Ťcianki, na któr─ů kostka upad┼éa. Wykonaj tabel─Ö losowa┼ä i wykres dla takiej kostki

 

Liczby z kresek

Kodowanie liter

Podsumowanie - Excel.

Wyszukiwanie informacji

Komputer w pracy

Dziel si─Ö wiedz─ů - Wikipedia i jej siostrzane projekty.

Wysyłać czy udostępniać

Astronomia z komputerem - rozwijamy zainteresowania za pomoca komputera.

Internet pomoc─ů w nauce.

Słownik pojęć komputerowych

 
  ©2007