AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 5
klasa 6
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

DBI

07.02.2023

Dzień Bezpiecznego Internetu

 

I. Zapoznaj si─Ö z kursem e-learningowym "Nie dla hejtu" https://edukacja.fdds.pl/course/index.php?categoryid=13.


II. Odpowiedz na pytania:

  1. Co to jest hejt?

  2. Dlaczego niektórzy ludzie hejtuj─ů w sieci?

  3. Co czuje ofiara hejtu?

  4. Co czuje hejter gdy musi spojrze─ç skrzywdzonej osobie w twarz?

  5. Jak powinna zachowa─ç si─Ö ofiara hejtu?

  6. Jak powinien zachowa─ç si─Ö ┼Ťwiadek hejtu?

  7.  ***Stwórz katalog zasad antyhejtowych (forma - prezentacja, ikonografika, nagranie video czy audio) - termin 28.02


Materiały do lekcji klasa 7

Bezpieczeństwo i higiena pracy z komputerem

Pracownia i komputery

Czy masz 1101 lat?

Jak działa sieć?

W chmurze

Wsp├│lny dokument

Multimedialna prezentacja

Duszek w labiryncie

Dodatki do gry

  • wykorzystywanie zdobytych do tej pory umiej─Ötno┼Ťci do rozbudowywania gier,
  • uk┼éadanie eleganckich skryptów.

ZLICZANIE PUNKTÓW

Gracz ma dostawa─ç dodatkowe punkty za dotkni─Öcie skarbu i traci─ç je po zderzeniu z przeszkod─ů. Nale┼╝y zatem utworzy─ç zmienn─ů do przechowywania punktów.

ZBIERANIE SKARBÓW

W kilku miejscach na planszy trzeba rozmie┼Ťci─ç skarby. Za ka┼╝dy skarb gracz powinien uzyska─ç 1 punkt.

INTERAKCJA Z LATAJ─äC─ä PRZESZKOD─ä

Przeszkoda powinna porusza─ç si─Ö po planszy w takim miejscu, przez które gracz musi przej┼Ť─ç, aby doj┼Ť─ç do wyj┼Ťcia (zielonego kwadratu).

Poruszanie si─Ö duszka:

Je┼╝eli Duszka dotknie przeszkoda to niech duszek “ucieka” w okre┼Ťlone miejsce oraz punkty zmniejszaj─ů si─Ö o 2:

ZADANIE

  • Dodaj losowe po┼éo┼╝enie skarbów podczas uruchomienia projektu.
  • Rozbuduj projekt tak, aby po przej┼Ťciu labiryntu pojawia┼éa si─Ö nast─Öpna plansza

Kamień, nożycie, papier - gra

Dodatki do gry - kamień, nożyce, papier

Euklides zakodowany

Liczby parzyste, liczby pierwsze. Programujemy.

Przesiewanie liczb pierwszych

Zakr─Öt za zakr─Öte,. Rekurencja.

Wie┼╝a Hanoi

Porz─ůdkowanie

Sortowanie b─ůbelkowe

Pisz sprawnie i ładnie

Jak to si─Ö pisze - tabele.

Plakat - tekst i grafika.

Dialog z maszyn─ů - formatowanie tekst├│w

Kształy poezji

Porfolio - scalanie dokument├│w

Powt├│rzenie wiadomo┼Ťci ─çwiczenia

 
  ©2007