DBI
07.02.2023
Dzień Bezpiecznego Internetu
I. Zapoznaj się z kursem e-learningowym "Nie dla hejtu" https://edukacja.fdds.pl/course/index.php?categoryid=13.
II. Odpowiedz na pytania:
Co to jest hejt?
Dlaczego niektórzy ludzie hejtują w sieci?
Co czuje ofiara hejtu?
Co czuje hejter gdy musi spojrzeć skrzywdzonej osobie w twarz?
Jak powinna zachować się ofiara hejtu?
Jak powinien zachować się świadek hejtu?
***Stwórz katalog zasad antyhejtowych (forma - prezentacja, ikonografika, nagranie video czy audio) - termin 28.02
Dodatki do gry
- wykorzystywanie zdobytych do tej pory umiejętności do rozbudowywania gier,
- układanie eleganckich skryptów.
ZLICZANIE PUNKTÓW
Gracz ma dostawać dodatkowe punkty za dotknięcie skarbu i tracić je po zderzeniu z przeszkodą. Należy zatem utworzyć zmienną do przechowywania punktów.

ZBIERANIE SKARBÓW
W kilku miejscach na planszy trzeba rozmieścić skarby. Za każdy skarb gracz powinien uzyskać 1 punkt.

INTERAKCJA Z LATAJĄCĄ PRZESZKODĄ
Przeszkoda powinna poruszać się po planszy w takim miejscu, przez które gracz musi przejść, aby dojść do wyjścia (zielonego kwadratu).
Poruszanie się duszka:

Jeżeli Duszka dotknie przeszkoda to niech duszek “ucieka” w określone miejsce oraz punkty zmniejszają się o 2:

ZADANIE
- Dodaj losowe położenie skarbów podczas uruchomienia projektu.
- Rozbuduj projekt tak, aby po przejściu labiryntu pojawiała się następna plansza