- dodawanie do gry nowej planszy,
- dodawanie do gry pomocy.
ZLICZANIE PUNKTÓW
Gdy gra się kilka partii, jedna za drugą, warto podsumowywać punkty. Potrzebne będą dwie zmienne do ich przechowywania – zmienna o nazwie komputer może przechowywać punkty zdobyte przez komputer, a zmienna o nazwie gracz – punkty użytkownika.
- Utwórz zmienne.
- Zmodyfikuj blok kiedy otrzymam gra dla duszka zarządzającego grą – ustal wartości początkowe utworzonych zmiennych.


Skrypt dotyczący analizy danych – wstawiamy odpowiednio blok zmieniający wartość zmiennej komputer lub gracz o 1.

PLANSZA TYTUŁOWA I TŁO
Wbrew pozorom plansza tytułowa stanowi jeden z ważniejszych ekranów w grze – to od niej zależy pierwsze wrażenie użytkownika. Sceneria, w której toczy się rozgrywka, jest nie mniej istotna – domyślne białe tło jest nieco nudne. Stwórz nowe wprowadzenie do gry, zawierające grafikę i odczytywany tytuł, oraz nowe tło.
Dodajemy tło i ustalamy nazwy:

Modyfikujemy i dodajemy odpowiednio skrypty

Musimy pokazać wyniki, które ukryliśmy w scenie powitalnej:

POMOC
Każda gra powinna zawierać pomoc z zasadami rządzącymi rozgrywką. Dodaj do swojej gry przycisk, po którego kliknięciu otworzy się instrukcja.
Wstawiamy duszka i dodajemy napis.

Skrypt dla pomocy:

ZADANIE
Zaprojektuj zakończenie gry po osiągnięciu przez gracza lub komputer 10 punktów.