AKTUALNOŚCI
.......................................
O SZKOLE
........................................
LICEUM
.........................................
Szkoła patriotyzmu
Dla Niepodległej
........................................
INFORMATYKA
Testy/Sprawdziany

SP 1 - 3
klasa 4
klasa 5
klasa 6
klasa 8
SP z. dodatkowe

LO klasa 1
LO klasa 3
........................................
ARCHIWUM
........................................
KONTAKT
........................................
Szukaj:

Twˇj e-mail:

Twoje has│o:


W celu rejestracji, wpisz swˇj e-mail, Twoje has│o zostanie wys│ane.

Zapomnia│e has│a?

 Miniatura: 2014-09-25 11:39:49 godloRP (827)
 ZESPÓ┼ü SZKÓ┼ü OGÓLNOKSZTA┼üC─äCYCH 
W WYDMINACH  

POLITYKA PRYWATNO┼ÜCI. Nasze strony wykorzystuj─ů pliki cookies. Brak zmiany ustawie┼ä w przegl─ůdarce oznacza akceptacj─Ö dla stosowanych tu plików.  Wi─Öcej o celu u┼╝ywania plików cookies.  Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO). 

DBI

07.02.2023

Dzień Bezpiecznego Internetu

 

I. Zapoznaj si─Ö z kursem e-learningowym "Nie dla hejtu" https://edukacja.fdds.pl/course/index.php?categoryid=13.


II. Odpowiedz na pytania:

  1. Co to jest hejt?

  2. Dlaczego niektórzy ludzie hejtuj─ů w sieci?

  3. Co czuje ofiara hejtu?

  4. Co czuje hejter gdy musi spojrze─ç skrzywdzonej osobie w twarz?

  5. Jak powinna zachowa─ç si─Ö ofiara hejtu?

  6. Jak powinien zachowa─ç si─Ö ┼Ťwiadek hejtu?

  7.  ***Stwórz katalog zasad antyhejtowych (forma - prezentacja, ikonografika, nagranie video czy audio) - termin 28.02


Materiały do lekcji klasa 7

Bezpieczeństwo i higiena pracy z komputerem

Pracownia i komputery

Czy masz 1101 lat?

Jak działa sieć?

W chmurze

Wsp├│lny dokument

Multimedialna prezentacja

Duszek w labiryncie

Dodatki do gry

Kamień, nożycie, papier - gra

Dodatki do gry - kamień, nożyce, papier

Euklides zakodowany

Liczby parzyste, liczby pierwsze. Programujemy.

Przesiewanie liczb pierwszych

Zakr─Öt za zakr─Öte,. Rekurencja.

Wie┼╝a Hanoi

Porz─ůdkowanie

Sortowanie b─ůbelkowe

Temat: Wybieranie, sortowanie

  1. na czym polega sortowanie przez wybieranie,
  2. jak rozbi─ç algorytm sortowania na procedury,
  3. jak zrealizowa─ç algorytm porz─ůdkowania b─ůbelkowego Scratchu.

Sortowanie b─ůbelkowe

Sortowanie b─ůbelkowe jest jednym z najprostszych w implementacji algorytmów porz─ůdkuj─ůcych dane.

Algorytm sortowania b─ůbelkowego polega na porównywaniu par elementów le┼╝─ůcych obok siebie i, je┼Ťli jest to potrzebne, zmienianiu ich kolejno┼Ťci. Czyli w pierwszym przebiegu porównujemy (i ewentualnie zamieniamy):

Element pierwszy i drugi
Element drugi i trzeci

Element (n-1)-wszy i n-ty

Ka┼╝dy element jest tak d┼éugo przesuwany w ci─ůgu, a┼╝ napotkany zostanie element wi─Ökszy od niego, wtedy w nast─Öpnych krokach przesuwany jest ten wi─Ökszy element.

Po pierwszym przebiegu ci─ůg nie musi by─ç jeszcze uporz─ůdkowany, ale na pozycji n znajdzie si─Ö maksymalny element ci─ůgu. Zatem w drugim przebiegu mo┼╝na porz─ůdkowa─ç ci─ůg krótszy, czyli tylko elementy na pozycjach od 1 do n-1. Po drugim przebiegu, dwa ostatnie elementy s─ů na swoich miejscach, czyli pozostaje posortowa─ç ci─ůg o dwa elementy krótszy, itd.

Je┼╝eli dane wej┼Ťciowe s─ů uporz─ůdkowane, to algorytm wykonuje tylko jeden przebieg (nie jest wykonywana ┼╝adna zamiana).

┼╣ród┼éo: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sortowanie_b%C4%85belkowe

Projekt sortowania b─ůbelkowego w Scratch:

Skrypt zielonej flagi:

Pisz sprawnie i ładnie

Jak to si─Ö pisze - tabele.

Plakat - tekst i grafika.

Dialog z maszyn─ů - formatowanie tekst├│w

Kształy poezji

Porfolio - scalanie dokument├│w

Powt├│rzenie wiadomo┼Ťci ─çwiczenia

 
  ©2007